[Ossm-members] Vista презентација во Македонија

Viktor Stojanovski stojanovski.viktor at gmail.com
Fri Mar 30 17:49:08 UTC 2007

On 3/30/07, Stojance Dimitrovski <sdimitrovski at gmail.com> wrote:

> Еве го флаерот
> (http://stojance.lugola.net/wp-content/uploads/2007/03/drawing-1.png).
> Ако сакате нешто да смените пратете ми меил за да го пратам SVG-то.
> Нешто нејќеше на сервер...
>
> Кој може да испечати што повеќе. Едно е A5 формат, што значи по две на
> A4 лист. :)

Флаерот е тотално промашување. Во флаерот не треба да стои ниту еден дел
протов Виста. Колку повеќе го спомнуваме името на противникот било тоа во
добар или лош контекст толку поголема реклама му правиме. Пристапот е
промашен 100%

Не треба да кажуваме што не е во ред кај Виста него што е во ред кај
Линуксот.

--
<<<Stojanovski Viktor>>>