[Ossm-members] Vista презентација во Македонија

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Mar 30 18:14:05 UTC 2007

> Флаерот е тотално промашување. Во флаерот не треба да стои ниту еден дел
> протов Виста. Колку повеќе го спомнуваме името на противникот било тоа во
> добар или лош контекст толку поголема реклама му правиме. Пристапот е
> промашен 100%
>
> Не треба да кажуваме што не е во ред кај Виста него што е во ред кај
> Линуксот.

Не се согласувам ...
Vista е отров и треба на луѓето да им се објасни како ги труе.
Исто ко за цигарите, само што пазарот на цигари е релативно строго регулиран.
Пазарот на рестриктивен, контролирачки софтвер не е.

Е сеа ја мислев по директни да бидат пораките.
„Виста со најнова технологија која одлучува која музика смеете да ја слушате.“
„Од сега Виста ќе одлучува кои програми смеете да ги инсталирате на
компјутерот“
„Новата Виста собира уште повеќе информации за вас и ги праќа до Microsoft за
сигурно складирање“
и мојата омилена
„Новата Виста бара 3 пати појак компјутер од тој што го имате (без разлика
каков имате), троши повеќе струја, помага во глобалното затоплување и убива
бебиња панди“

али anyway ионака што е битно. .. ќе печати некој?

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.