[Ossm-members] Vista презентација во Македонија

Viktor Stojanovski stojanovski.viktor at gmail.com
Fri Mar 30 18:22:02 UTC 2007

Е сеа ја мислев по директни да бидат пораките.
> „Виста со најнова технологија која одлучува која музика смеете да ја
> слушате."
> „Од сега Виста ќе одлучува кои програми смеете да ги инсталирате на
> компјутерот"
> „Новата Виста собира уште повеќе информации за вас и ги праќа до Microsoft
> за
> сигурно складирање"
> и мојата омилена
> „Новата Виста бара 3 пати појак компјутер од тој што го имате (без разлика
> каков имате), троши повеќе струја, помага во глобалното затоплување и
> убива
> [...]

А да стојат пораките вака:
"Вие сами одлучувате која музика смеете да ја слушате"
"Вие сами одлучувате кои програми смеете да ги инсталирате на компјутерот"
"Линукс не собира информации за вас и не ги праќа некаде за сигурно
складирање"
"Линуксот не бара 3 пати појак компјутер од тој што го имате(без разлика
каков имате) троши помалце струја, не штети на глобалното затлопување и не
убива бебиња падни"

Вака ем си го исфаливме Линуксот ем не го оцрнивме противникот (не му
напрајвме услуга да го спомнуваме)
(И волкот сит и овците на број)

dfsdf
--