[Ossm-members] Vista презентација во Македонија

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Sat Mar 31 02:19:22 UTC 2007

> BTW додека ти си афирмативен и политички коректен они ти го збрцуваат ножот во
> грб:
> http://www.trnicely.net/misc/vista.html
> Windows Vista restricts GNU GCC apps to 32 MB
> (вакви примери има миљон)

Па фала богу, пошто подобар начин за нив не постои. Оцрни го подобриот
за да дојдеш до израз, инаку џабе кампањата (џабе парите). Јасно е
дека кога парите се предуслов за успех и кога истите ги нема не може
да се игра поинаку освен да се „удри" на психолошкиот момент. Сигурно
луѓето што користат Линукс не се ненормални и сиругно тие што се на
Виста знаат што бараат, но исто така сигурно дека на тие што се на
Виста, OS X им треба помош за да ги согледаат работите и да видат дека
можат да добијат многу повеќе доколку не се покорат на големите
корпорации и доколку станат свесни дека секој долар за софтвер значи
долар за личност и не е долар за прогрес. Само сакам да кажам дека
никој, ама баш никој нема да јаде леб со шеќер ако со сила му го
наметнете ниту пак ќе сака да му даде шанса, ако не му кажете зошто е
подобар од евро(еуро - смешно ми е)крем. Стојанче знае зошто го
подготвил флаерот/транспарентот/пропагандниот материјал, но не е
сигурен каков ќе биде крајниот ефект кај оние за кои е наменет. Затоа
и делува дека трудот е за џабе.