[Ossm-members] Сподели знаење #13 на 15 мај + други работи на 15 мај

i_stoev at mt.net.mk i_stoev at mt.net.mk
Tue May 15 14:14:05 UTC 2007

Здраво,

Планирам и ја да доаѓам на Сподели Знаење вечер, само што го испуштив
возот пред малце така да ќе каснам едно 45 минути. Сакав да замолам
некој што ке доаѓа вечер да ми остави сигнал/порака на 075 582 748 за
да се јавам за инструкции штом ќе стигнам во Скопје. Јас ФЕИТ само
отприлика знам каде е, а за амфитеатарот па ич.

Фала многу и се гледаме вечер.

Иван