[Ossm-members] Gimp

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri May 25 23:54:32 UTC 2007

На пет, 2007-05-25 во 20:27 -0100, Kiril Dimeski напиша:
> Spored ova,
> http://wiki.lugola.net/index.php/Mk_l10n_Teams ,
> sakam da se vklucam vo prevodot na Gimp

Здраво Кирил,

Сите последни PO датотеки за GIMP можеш да ги собереш од тука:
http://l10n.gnome.org/languages/mk/gnome-extras

За преведување користиме gtranslator или kbabel (јас ти го препорачувам
второво).

Листата на термини користени за превод на GNOME можеш да ја најдеш тука:
http://ufo.linux.net.mk/gnome
Заеднички речник од преведените термини во KDE, GNOME, Mozilla и Windows
можеш да најдеш тука:
http://isengard.unet.com.mk/%7Egeorgi/ueb/datoteki/recnik/recnik.html

Откако ќе ги преведеш датотеките можеш да му ги испратиш на Јове на
jovan at lugola.net или пак на мене на оваа адреса за да ги качиме во
subversion системот на GNOME. Ако имаш било какви прашања слободно можеш
да не контактираш преку електронска пошта или на џабер.

Пред да ги испратиш готовите преводи инсталирај gettext (ако немаш
инсталирано веќе) и откако ќе ги завршиш преводите провери ги со msgfmt
-cv превод.po за евентуални грешки.

Поздрав,

ПС Ако испуштив нешто нека ме дополни Јове.
--
Арангел Ангов
Веблог: http://ufo.linux.net.mk
џабер/е-пошта: ufo at linux.net.mk