[Ossm-members] Gimp

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun May 27 19:05:12 UTC 2007

На нед, 2007-05-27 во 18:46 +0200, Зоран Димовски напиша:

> Целото овоа е ОК. Нели мислете дека прво треба да се консултира и
> Владо, да не има он нешто подсредено, да се каже дека нема веќе да
> работе на преводите на Gimp и тие слични работи и после да не испадне
> САРМА преводот пошто ако Владо преведувал некој збор на еден начин и
> сега Кире го преведе на друг начин и така многу работи ќе се збркаат.
> Така да Владо дај реагирај тука и да се искоординирате некако со
> Кире :)

Аман бе Зоран, толку години поминаа и уште не научи да реплицираш на
пораки на листава.

Владо беше консултиран, ако провериш во архивата на листава ќе најдеш
порака дека се бара човек што ќе го преведува GIMP пошто Владо веќе не
може. Јове веќе ја имаше преведено главната PO датотека, останати се
само некои ситни работи. Се уште нема глас од Кире.

--
Арангел Ангов
Веблог: http://ufo.linux.net.mk
џабер/е-пошта: ufo at linux.net.mk