[Ossm-members] sfd2007

Новица Наков novica at bagra.org
Sun May 27 19:11:04 UTC 2007

> Владо, може ли да помогне ако ОССМ како непрофитна организација испрати
> писмо до царинската управа во кое што ќе се објасни целата работа и се
> побара да не потат муда и да ни ги дадат цедињата. Доказ да им дадеме
> дека нема да ги продаваме мислам дека не можеме.
>
> М?

Не може. Што паламудите џабе не ми е јасно. Нели еднаш нарачавме дискови и
плаќавме за тоа? Нели после некои други луѓе нарачаа па бараа помош?
Заборавивте на ова? Убунту и царина:
http://www.slobodensoftver.org.mk/index.php?s=novosti&od=13&id=39&povekje=da#39

Плус, Убунту веќе не испорачуваат големи количини на дискови. Се обидовме да
го направиме тоа преку УНДП за проектов и едвај испратија 100 дискови.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа