[Ossm-members] преводи на федора....

Jovan Naumovski jove.mk at gmail.com
Tue May 29 14:11:24 UTC 2007

На вто, 2007-05-29 во 15:45 +0200, Bozidar Proevski напиша:
> Уф, тука многу имало :)  Не можам да гарантирам дека сѐ сам ќе преведам. Можам
> да ги средам libvirt, policycoreutils и virt-manager, па да видиме за
> понатаму како ќе се одвиваат работите... А може и уште некој да волонтира...
> Јован?

Јас сум слободен целото лето и можам да преведувам, но како што сфатив
се бара постојан преведувач. Не знам колку би бил во можност да
преведувам после летото бидејќи очекувам да имам многу
обврски(факултет...), а веќе го одржувам преводот на gnome.

Пред сѐ, како што кажа Новица: „со ИНет да збориме.“.

Поздрав.