[Ossm-members] Предлог

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu May 31 18:39:07 UTC 2007

> Одлична констатација затоа што е одговор на сите прашања по листава!

И јас се плашам секој ден кога излегувам од дома дека ќе ме згазне кола или ќе
се отрујам од загадување ... сепак тоа не ме спречува .

Со горната реченица доаѓа и поговоркава:

Боже, дај ми
СПОКОЈСТВО да ги прифатам работите кои не можам да ги сменам,
ХРАБРОСТ да ги сменам работите кои можам,
и МУДРОСТ да ја знам разликата.

> ... ако не понесеш сам иницијатива никој нема да те викне.

баш така :)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа