[Ossm-members] Предлог

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu May 31 18:15:16 UTC 2007

На чет, 2007-05-31 во 19:43 +0200, Blagoj Kapsarov напиша:
> Вака е сега целата тема на трите дена:
> прашање: Дали има шанси да се собереме?

Ние цело време се собираме, тебе те нема тоа е муабетот. Повели дојди
наредниот пат, не се работи за тајни собири, се работи за собири од
најопшт ЈАВЕН карактер, значи може да дојде кој сака.

> 1. Преводот за Gimp го средил Владо, а преводот веќе се ангажирав за
> да помогнам во одржување.

Значи се пријавуваш да го одржуваш преводот на GIMP? Како си се
ангажирал? Пријави се ако преведуваш да знаеме, да не се дуплира
работата, тоа е прво правило. Пиши му на Јове дека се нафаќаш. Имаш
информации на http://gnome.linux.net.mk.

> 3. Стрната била при крај, треба да се стави не е достапна за
> јавноста.

Се уште има работи што треба да се завршат, провери ја TODO листата пак.

> 5. Ако сакаш да пишуваш текстови треба да си запознат со доста голем
> број на работи за слободен софтвер, а јас уште не сум. (се надевам
> дека ќе сум).

Значи има работа, нема кој да ја сработи и мрчиш зашто не е сработена.
Good one.

> Значи се ДВЕ!!!!  и не се несработени туку треба да се ажурираат. Има
> голема разлика.

Не се фаќај за бројки, работа има секогаш, ако тебе не ти е доволно
интересна или не умееш да ја сработиш не значи дека нема работа.

> прашањето и
>
> Одлична констатација затоа што е одговор на сите прашања по листава!

Кога последен пат сте си ја провериле главата? Знаете што ќе ви се случи
за започнување на вакви глупи worthless time consuming дискусии на било
која листа на било кој FOSS проект што постои. Ќе ве игнорираат скроз.
Сите имаат вики, сегде пишува што треба да се сработи, кој сака го
сработува, листата служи за да побарате помош, да се консултирате со
оние со повеќе искуство кога решавате некој проблем, така функционира
заедницата. Плачете си на страна затоа што не осеќам потреба да станам
од сабајле и да прочитам 25 пораки за тоа како некој се наљутил за нешто
што уопште нема врска со реалноста. Преку кур ми е. Ботомлајн, не
пратите што се случува и после некој друг ви е крив.

> Поголем број од постовите горе се и причините како и многу како мене
> што не пишале или не се појавиле на собир, на активност и помош на
> заедницата. Ама ако не понесеш сам иницијатива никој нема да те викне.

Токму така, ако не дојдеш сам не можам јас ни било кој друг да те натера.
Тоа што не си доаѓал досега, кривицата барај ја во тебе, не во некој друг.

Чил д фак аут.
--
Арангел Ангов
Веблог: http://ufo.linux.net.mk