[Ossm-members] Rescue на податоци со Knoppix

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Thu May 31 22:16:20 UTC 2007

Ми се зезна M$ Windows-от во обид да направам Linux ext3 партиција за да
инсталирам Ubuntu.
Пробав да направам repair, ама несака! Остана опцијата да преформатирам се',
ама имам многу битни податоци кои несмеам да ги изгубам.
Од Глиша земав CD со Knoppix и успеав да го стартувам и да извадам некои
податоци. Но, приметив дека кириличните фолдери и фајлови воопшто не ги
појавува ниту во конзола, ниту во Konqueror. Како да го mount-ирам дискот
(sata) за да ги прикаже фолдерите и фајловите со кирилица???
Уште поубаво би било некој (ако има таков :-) ) да одвои 30 минути во текот
на викендов да ми помогне да го средам лаптопот и конечно да ставам линукс
на него.

Поздрав,

Toni Kostov