[Ossm-members] Донација на книга

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Nov 21 22:16:28 UTC 2007

Еве, мислам дека на некој може да му послужи книгава која се токмам да ја
донирам за Библиотеката на 2С.мк оддамна, али се по нешто заборавам..

http://www.linuxjournal.com/article/4608
Get Linux Certified & Get Ahead

На врската има што како е книгата, на англиски ја имам и дава супер преглед на
различните сертификати за Линукс и како да се искористат откако ќе се
положат.

Ова не дека треба јавно да го нагласам дека донирам еве јас, туку да знае
некој кој можеби го интересира ова, дека библиотеката сега има книга за таа
материја :)

Плус за носење за СК:
1. Може од Деан Јошевски - Во светот на Линукс исто неколку парчиња пошто иам
еден топ..
2. Пиратерија за Миша (ПинкФлојд) :)

--
http://blog.gemidjy.info