[Ossm-members] wrt54g

Aleksandar Josifoski josifoski at gmail.com
Mon Nov 26 14:10:45 UTC 2007

Arangel Angov wrote:
> - ограничи пристап до рутерот само од твојата MAC адреса
> - подеси firewall (било на рутерот било на компјутерот твој), ако имаш
> други компјутери во мрежа, подобро на компјутерот
> - види дали некој ти е врзан на компјутерот (со командата w) и изгаси го
> ssh серверот ако не го користиш
> - смени ги лозинките и на рутерот и на компјутерот

Да дополнам. Читам и слушам се што пишувате, значи исклучен ми е wifi,
тоа некој го прави преку длинк модемот на адсл од мт. (сум на адсл 10).
Имаше на news групите некои совети околу проблемов, некој имаше напишано
дека firmware најубаво да се стави да не е од линксис.. Ај ако некој
знае подетално што треба да се направи околу тоа.