[Ossm-members] Најбоља серверска дистрибуција у свет

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Oct 19 21:45:15 UTC 2007

On Friday 19 October 2007 23:19:54 Дамјан Георгиевски wrote:

> dbus и hal на сервер? не сфаќам што ќе ти се.

Па нема да ми требаат на сервер, јас зборував општо за Слек12 како десктоп

> што се однесува до кернелот, може е малку несреќно ибран терминот и во
> slack 12 влезе 2.6.21 само неколку дена пред да искочи 2.6.22 кој ги
> стабилизира разликите помеѓу SATA и PATA .. иначе незнам дали си видел
> колку кернели имаат другите дистрибуции? -huge кернелот BTW е last resort.
> тавно и рачно.

многу работи имаат вградено во кернелот и плус многу други модули

> rc.modules отсекогаш постоело во Slack??

Ок, ама нели порано не постоеше /etc/rc.modules, /etc/rc.modules-smp<нешто>,
си беше едно и тоа се знаеше.

> ?!?? кои модули ги вчитува rc.modules?
> grep -v ^# /etc/rc.d/rc.modules-2.6.21.5-smp | grep modprobe
> 8 модули само вчитува

Ок, сега немам слек тука, пробај со /etc/rc.modules, сем ако не е symlink
(мислам проверив, не е). Како и да е, многу опции се вградени во кернелот
стандардно.

> единствениот проблем со Slack би бил ако ти треба некој пакет кој го нема
> во Slack-от.. Е сега не кажа за каков „сервер“ ти треба дистрибуција па и
> од тоа зависи.

LAMP+Tomcat првенствено...дополнително openSSH, proftp и сл.

--
Aleksandar Balalovski (keyID: FD341782)
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net