[Ossm-members] Најбоља серверска дистрибуција у свет

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 19 21:19:54 UTC 2007

> Епа мислам дека прво е преобемен, има многу заебани стандардни конфигурации
> за кернелите (generic, smp, smp-huge итн.), со додавањето на dbus и hal ми
> се чини малку се скршна од KISS-от шо порано го имаше,

dbus и hal на сервер? не сфаќам што ќе ти се.
што се однесува до кернелот, може е малку несреќно ибран терминот и во slack
12 влезе 2.6.21 само неколку дена пред да искочи 2.6.22 кој ги стабилизира
разликите помеѓу SATA и PATA .. иначе незнам дали си видел колку кернели
имаат другите дистрибуции? -huge кернелот BTW е last resort.
тавно и рачно.

> Тоа со додавањето на rc.modules е хаотично според мене,

rc.modules отсекогаш постоело во Slack??

> многу модули се вчитуваат непотребно и додека да прошеташ и увидиш што се од
> тоа ти треба и не ти треба ќе изгубиш прилично време.

?!?? кои модули ги вчитува rc.modules?
grep -v ^# /etc/rc.d/rc.modules-2.6.21.5-smp | grep modprobe
8 модули само вчитува

> За тоа rc.conf во Арч прилично ми се допаѓа начинот со MODULES и DAEMONS.

скоро идентичен концепт, различен фајл се подесуваат работите .. ама која е
разликата тука.

> И редица други работи, меѓу другото и вечниот проблем кој ме убива секогаш
> на слек, немањето стандардна алатка за решавање зависности, а slapt-get и
> сличните не-секогаш бркаат работа...

единствениот проблем со Slack би бил ако ти треба некој пакет кој го нема во
Slack-от.. Е сега не кажа за каков „сервер“ ти треба дистрибуција па и од тоа
зависи.

> Мислам има и софтвер кој не е слободен. Нешто за виртуелизација беше?

не сум чул.. мислам им беше политика само слободен софтвер да дистрибуираат.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа