[Ossm-members] Fwd: [nsnd] put u berlin

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Oct 30 08:35:14 UTC 2007

На вто, 2007-10-30 во 00:23 +0100, Georgi Stanojevski напиша:
> Инаку НОвица ми рече за 218евра најефтино преку AlItalia дека е?
> Дефинитнивно не лета GermanWings од Скопје?

Најефтина опција за летање е да отидеш до Софија/Солун и да леташ со
SkyEurope за 100 евра (сосе такси). Е сеа израчунај си колку ќе те кошта
патот до таму и назад и види дали ти се исплати.

Btw, ако резервирате карти преку Алиталија напрајте го сега пошто секој
ден се мењаат цените (и не идат надолу).
--
Арангел
[w.ufo.linux.net.mk]