[Ossm-members] SFD2007 покасно во Битола

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Sep 5 14:05:24 UTC 2007

Вака, со оглед на тоа што SFD2007 ближи, имавме состанок завчера, а ќе патувам
со групата што ќе оди за Пула околу 15ти, Ви го соопштувам ова:

Ден на слободен софтвер во Битола ќе биде прославен на 18ти или 19ти, со оглед
на тоа што, за жал, никој не прифати одговорност да се организира прослава
без мене. Од друга страна не сакам да пропуштам прилика за патување во Пула,
а и 21ви е ДСС на Битола, па ќе ги мерџуваме двата датуми и ќе славиме
покасно :/

Можеби ова делува малку несериозно, има и други тимови од Светот што ќе слават
покасно, па тоа веројатно и нешто повеќе нѐ охрабри.

Засега имаме 3 маички од SFD, но ќе правиме и други маички, па ако има
заинтересирани што сакаат да добијат маичка (која сами ќе си ја платат :) )
нека пишат или покасно кога ќе треба да се пријават заинтересирани...

Па тоа е, жалиме што нема да споделиме еден прекрасен ден со целата заедница,
ама па и ќе се одолговлечи славањето на слободниот софтвер...ќе дојди нешто
како 3 дена прослава низ Македонија :)

--
Aleksandar Balalovski (keyID: FD341782)
http://blog.gemidjy.info