[Ossm-members] sfd сценарио скопје и прес конференција

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Wed Sep 5 16:52:54 UTC 2007

Georgi Stanojevski wrote:
> Јас сум за на отворено. Кога имаме 10.000 дискови

Јас го пропуштив irc состанокот... Незнам што точно е договорено и како
ова е замислено. Можеби е добро да се истакне некаква кратка листа на
работи што беа договорени (договорено е нешто, така? :))) ).
Инаку, и јас се согласувам со Глиша дека можеби е подобро на отворено.
Некое шаторче на плоштад, неколку маси со компјутери... Ќе донира некој
интернет? Ако не, едно време кај фуфо се фаќаше wifi. :))))

> Лаптопи, лаптопи пријавете се. Немора со Федора.

Еве ме  и мене. Ќе одвојам два-три саати во сабота и ќе го донесам мојот
лаптоп со Ubunu 7.04. Ќе ја тргнам и таа налепницата Windows Vista
Capable. :))))

Тони