[Ossm-members] Тестирање превод за Sunbird 0.7

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Tue Sep 11 00:41:43 UTC 2007

Здраво,

Македонскиот превод за Sunbird 0.7rc1 (излегува на 17ти Септември) е
готов, па сакав да замолам ако некој може да го тестира/провери за
грешки. Инструкции:

1. Симнете ја најновата верзија на Sunbird од:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/sunbird/nightly/latest-mozilla1.8/
и инсталирајте ја.
2. Симнете го преводот за оваа верзија од:
http://www.lehigh.edu/~ivs209/sunbird-mk/sunbird0.7pre-mk.xpi
и инсталирајте го во Sunbird (Tools -> Add-ons -> Install...)
3. Сменетe го locale-то да биде македонско. Во Edit менито, изберете
Preferences... Во јазичето Advanced, под-јазичето General, кликнете на
Config Editor.  Во полето Filter внесете locale. Во листата долу
кликнете два пати на general.useragent.locale и потоа внесете mk.
4. Рестартирајте го Sunbird за ги активирате промените и voilà...
Sunbird на македонски :)

Процедурата ја тестирав во Linux, би трњбало да биде слично и на другите
оперативни системи.

Доколку најдете некоја грешка ве молам пријавете ја на:
http://bugs.softver.org.mk/index.php?tasks=all&project=16

Однапред фала многу,
Иван