[Ossm-members] Пиратерија , пиратерија , пиратерија...

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Wed Apr 2 20:17:36 UTC 2008

>  Се на се.. ниш посебно. Миша ќе дополни што мене не ми било важно.

Па видете... :-)

Немам што многу да дополнам. Класична приказна. Инаку, неговата
перспектива на проблематиката како тужител vs. обвинет е таква поради
прифаќањето на „оправданоста за постоење на таква регулатива".

Како и да е, информативни ми беа сесиите. Роза Паркс (1) и Мартин
Лутер Кинг Помладиот (2) ми изгледаат помалку искрени сега, откако
дознав дека:

1. Ги тужела Outcast поради употреба на името Роза Паркс - да, тука
отсуствуваше дебата за општото, заедничкото (како што можеби станало
нејзиното име поради нејзиниот историски значај).

2. Бидејќи го регистрирал "I Have a Dream" говорот како авторско дело
и наплатувал тантиеми.

--
Misa Popovik