[Ossm-members] phbb3 превод?

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Mon Apr 7 13:58:16 UTC 2008

Politikata na phpBB e da ne se stava prevodot dodeka ne bide odobren od
nivniot QA tim.

NA porakava odgovoriv vednas stom imav prilika, i kak osto bev odgovoren
za 2.x serijata na pocetok i sekogas bese vo prvite 5 jazika i 3.x
serijata ke e taka.

Normalno toa se objavuva koga e sigurno deka e kako treba. I taka
procedurata odi edno 15 dena test otkako ke se prifati od nivna strana.
A potoa ide vo official.

Ova cestitkava da ja svatam kako motivacija za da prodolzam i ponatamu
ili ....

--
V.B