[Ossm-members] сподели кино за среда 16ти

Новица Наков novica at bagra.org
Sun Apr 13 09:40:49 UTC 2008

Според предлог програмата од вики за 16ти стои „музика на интернет“. Тоа е мој
предлог па еве што мислам дека може да се прави.

1. http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2008/03/the-live-music.html - ја
мислев оваа презентација ама ја нема повеќе онлајн. ако некој ја симнал во
меѓувреме нека каже. (ако некој го гледал и знае за што станува збор, може да
направи мала презентација.)

2. видеа на македонски песни објавени на јутјуб. ќе изберам неколку. ако имате
предлози кажете ги.

3. како да симнувате музика од myspace со помош на firefox?
http://www.youtube.com/watch?v=YtEDFtT1gUM
(други примери за вакви слични места исто може)

4. ако има луѓе може и да се направи муабет на темава.

5. други идеи?

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа