[Ossm-members] Treneri

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Mon Apr 14 22:00:20 UTC 2008

Новица Наков wrote:

> уф, не знам дали некој ќе се пријави за предавање, но ајде да се видиме штом
> веќе доаѓаш во Скопје. кое време ти одговара на 17-ти?

Супер. Мојот број е 076 / 434 678. Кога ќе сум во Скопје, ќе ти се јавам
па ќе се договориме. Дај ми твој број и ќе се чуеме и ќе се договориме. ОК?
Патување е, се си бива. Инаку, слушатели имам веќе за две сесии (околу 40),
работа имам обезбедено за 20 (почнуваш утре) и во перспектива уште 30
(1-2 месеци),
интересот е голем и на слушателите и на фирмите, ама ми требаат добри
предавачи.

Поздрав
Ѕвонко