[Ossm-members] Предлог лого за www.linux.net.mk

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Apr 21 19:05:46 UTC 2008

На пон, 2008-04-21 во 20:53 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:
> Потешки ќе се гласовите на тие кои аргументирано ќе кажат шо и зошто (не) му
> се допаѓа и тие шо не доаѓаат во овој парламент само за да гласаат и да им се
> забележи присуството. Thus, предлагајте и шо фали според вас. Стојката после
> ќе го дооформи, има SVG верзија кај него. Процедурални забелешки директно до
> Стојанче. Глобалните овде.

Порано неколку пати имаме распишувано конкурс за лого на кој што не се
јави никој или пак беа испратени некои ептен тиња логоа.

Ѕирнете во архивата за предлози и тоа што беше поставено како побарување
за логото.

Конкрето ова лого не ми се допаѓа, нема никаква врска ни со GNU/Linux ни
со Македонија.

Поздрав.
--
Арангел