[Ossm-members] Предлог лого за www.linux.net.mk

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue Apr 22 10:13:22 UTC 2008

Aleksandar Balalovski напиша:
> Потешки ќе се гласовите на тие кои аргументирано ќе кажат шо и зошто (не) му
> се допаѓа и тие шо не доаѓаат во овој парламент само за да гласаат и да им се
> забележи присуството. Thus, предлагајте и шо фали според вас. Стојката после
> ќе го дооформи, има SVG верзија кај него. Процедурални забелешки директно до
> Стојанче. Глобалните овде.

Мојот предлог, е Стојанче да ми го достави логото во соодветни димензии
и во .png формат и за почеток да го ставиме една недела на сајтот да
видиме како личи.

Ако после тоа никој не се произнесе да го тргнеме, тогаш останува :).

Инаку +1, на почеток не ми се допадна воопшто, ама кога го погледнав
уште неколку пати сега мислам дека е убаво.

--
Игор