[Ossm-members] Предлог лого за www.linux.net.mk

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Tue Apr 22 13:54:02 UTC 2008

On 4/21/08, Aleksandar Balalovski <gemidjy at lugola.net> wrote:

> Потешки ќе се гласовите на тие кои аргументирано ќе кажат шо и зошто (не)
> му
> се допаѓа и тие шо не доаѓаат во овој парламент само за да гласаат и да им
> се
> забележи присуството. Thus, предлагајте и шо фали според вас. Стојката
> после
> ќе го дооформи, има SVG верзија кај него. Процедурални забелешки директно
> до
> Стојанче. Глобалните овде.

Мене ми е нејасно, и некако со тоа развлечените краеви има некој хорор шмек.

Мислам му фали компактност и јасна слика.
Башка што воопшто не се сфаќа дека е пингвин, со тоа клунот ако веќе треба
да е птица би рекла дека е колибри.
Како и да е премногу е аморфно и не потсеќа на лого.
Мислам дека фали уште работа на него, уште е далеку од финален продукт.
Јас би ги оттранила тие развлечените моменти и би му дала понагласена трета
диманзија или пак некој остар контраст во дете димензии.
Кога се работи на лого се избегнуваат повеќе од три бои, макар што, доколку
не си бенетон, и три се многу.
Јас овде гледам три нијанси на жолта, две портокалова, три црвена и една
зелена.

--
Bi