[Ossm-members] речник-проширување за firefox

Новица Наков novica at bagra.org
Sun Aug 3 08:32:00 UTC 2008

како што знаете, firefox-3.0-mk доаѓа со вграден речник. но, пред некое време
добив мејл од дијаспората, со барање да има проширување (xpi) за ова, бидејќи
таму не го користеле преведениот firefox.

така сабајлево малку се присетив за xpi-ја и користејќи го австралискиот,
залепив 2-3 работи и добив едно xpi кое треба да се тестира.

еве го:
http://softver.org.mk/novica-ftp/makedonski-recnik-za-prozivodi-na-mozilla.xpi

ова вреди да се тестира на немакедонски firefox па кој користи таков молам
пробајте да видиме што ќе се случи.

не знам дали ќе работи, не знам дали сѐ е исправно, (затоа е тестирањето
нели :)), па пробувајте на чист профил.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа