[Ossm-members] Ми треба батерија за Thinkpad T60 под хитно!!

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Aug 22 12:26:19 UTC 2008

2008/8/22 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>:

> неверојатно!!
> и мене истово ми се случи истиот ден .. среќа имав уште една батерија
>
> сумњиво

ахахаха не ми се верува...:)
conspiracy theoriy.

За информација, најдов батерија во Београд за нешто помалку од 100
евра (6 келии), а расипаната ќе ми ја заменат пошто ми е под
гаранција. Исто така и во Загреб најдов во 2 фирми шо би можеле да
имаат 9 келни батерии за 1 ден, али чинеа исто како во скопје да ја
нарачаш (~140евра). Значи засега најефтина варијанта беше Белград
(pinsoft или plutos).

поздрав

--
http://blog.gemidjy.info || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, FSF (no.6023), IFSA

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023