[Ossm-members] hosting za gforge

Bozidar Avramovski avram.bob at gmail.com
Fri Dec 5 12:40:19 UTC 2008

> Нема хостинг softver.org.mk. Серверот и да беше погоден за оваа
> намена, во блиска иднина ќе се пензионира и неможе да се користи за
> тоа. Домејнот нормално може да се користи.

OK, тоа не го знаев туку претпоставив дека gforge-от ќе се инсталира на на
машината каде што моментално се хостира softver.org.mk
Од мој клиент кој има свој реселер акаунт на www.hostgator.com може да
обезбедам нешто простор и бендвит за 1 година бесплатно.

> Ако никој не седне и не инсталира gforge и не даде проценка колку
> ресурси, колку рам, диск и слично ќе се троши неможе да се собереме да
> донираме за хостинг.

Колку што гледав на hostgator нема декларирано дека даваат postgresql а
gforge работи баш на таа база (доколку некој има други сознанија нека пише)
а и не знам како би одела инсталацијата на gforge на компјутер на кој нема
root пристап бидејќи е sharing host.
Доколку некој знае како да се изведе тоа јас сум спремен да помогнам колку
можам, макар да со инсталација на пакети на линукс неам ама баш никакво
искуство, т.е. ептен сум „љунфер" :D
Таму веќе се хостираат некои php сајтови што ги имам правено за клиентот
како: www.reglek.com.mk, www.ff.ukim.edu.mk,
www.icom-macedonia.org.mk/mk/index.php и некои други за кои инсталацијата ми
се сведуваше на креирање пристап и MySql база преку SQLYog или phphmyadmin и
upload на php скриптите преку ftp клиент. Ако е толку лесно и со gforge би
го напраил јас, ама галиба не ќе да е така.
Значи ако некој помогне за инсталација на gforge на овој хостинг донацијата
е обезбедена.

> Во кафана никогаш до сега не сме биле продуктивни!

Јасно ми е дека идејата за предновогодишната кафана не беше воопшто за да се
разглаба gforge туку да си расчистите кој што донирал на времето :) а у
ствари ни тоа.... :) ама па мислев да се запознаеме во опуштена „домаќинска"
атмосфера, нормално доколку не пречиме (јас би дошол со еден мој
истомисленик, т.е. другар што ја подржува идејава)

Поздрав,
Божидар