[Ossm-members] hosting za gforge

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Dec 5 13:35:51 UTC 2008

On Fri, 2008-12-05 at 13:40 +0100, Bozidar Avramovski wrote:
>         Нема хостинг softver.org.mk. Серверот и да беше погоден за
>         оваа
>         намена, во блиска иднина ќе се пензионира и неможе да се
>         користи за
>         тоа. Домејнот нормално може да се користи.
>
> OK, тоа не го знаев туку претпоставив дека gforge-от ќе се инсталира
> на на машината каде што моментално се хостира softver.org.mk
> Од мој клиент кој има свој реселер акаунт на www.hostgator.com може да
> обезбедам нешто простор и бендвит за 1 година бесплатно.
>
>         Ако никој не седне и не инсталира gforge и не даде проценка
> [...]

Јас мислам дека за ваква работа идеално би било да купиме наш сервер и
да бараме спонзорство од некој од провајдериве за хостирање. Конкретно
можеме да прашаме во Он.нет, Неотел и Т-хоум, јас знам некои луѓе на
сите 3 места па можеме да испратиме барање за помош.

Ако собереме пари за сервер или пак ако можат да се издвојат средства
(доколку има) од 2с.мк, еве јас ќе го земам и инсталирам серверот, па за
оддржување може да се договориме накнадно - да се пријават повеќе луѓе.

Вака ќе биде брзо, ќе имаме слобода што сакаме да си инсталираме и
единствено нешто што ќе треба да се плаќа е интернетот, работа за која
што за повеќево од провајдериве мислам дека не е никаков проблем.

-
:Арангел Ангов:
:ufo at linux.net.mk:
:jabber:xmpp:пошта:блог: