[Ossm-members] jas na SZ drugpat :(

Bozidar Avramovski avram.bob at gmail.com
Mon Dec 8 11:44:25 UTC 2008

> Ако имаш лаптоп/компјутер кога ќе доаѓаш утре на Сподели Знаење донеси
> го, ќе му ставиме vmware и ќе му инсталираме убунту на него за да
> можеш да пробаш да научиш до следниот пат. :)

Жал ми е што не можев овој пат да дојдам на Сподели Знаење, за следниот пат
доаѓам со лаптоп да ми помогнете со инсталирање ubuntu ама мислам на посебна
партиција а не преку vmware... ама о том потом. А кога ќе биде следната СЗ?

Јас мислам дека за ваква работа идеално би било да купиме наш сервер и
> да бараме спонзорство од некој од провајдериве за хостирање. Конкретно
> можеме да прашаме во Он.нет, Неотел и Т-хоум, јас знам некои луѓе на
> сите 3 места па можеме да испратиме барање за помош.

За ова можам само да понудам и свое учество во донирањето. А што машина би
била доволна за ubuntu server?

Гледам дека сепак мора анфас договарање за цела оваа работа т.е. можеби
посебно договорена средба од типот на СЗ ама специјално за ова? Нов сум тука
и не знам дали имате обичај да закажувате посебни средби за различни работи,
па пишете тука.

Поздрав,
Божидар