[Ossm-members] Земете го Firefox 3 на клингонски

Nenad Spirkoski spiki at spiki.be
Fri Dec 19 13:36:07 UTC 2008

On Fri, Dec 19, 2008 at 2:11 PM, Georgi Stanojevski <glisha at gmail.com> wrote:

> Долу е и печатна грешка е: клингоснки. :)
> Glisha

Точно. Не приметив. :)

Отидов на bugs.s за да пријавам грешка и приметив дека Стама веќе ја
пријави грешката пред неколку дена. (btw, уа, подразбиран, да не кажам
default изглед во снимката на/од екранот)

Бидејќи ја чекам заборавената лозинка за флајспреј, тука го праќам
коментарот за ГДамјан.

Таа страна се отвара кај мене во Firefox, Konqueror, Opera и
Kazehakase каде што имам поставена преференција за јазик (на МК).
Во прелистувачите каде што ја немам поставена Flock, Seamonkey,
dillo2, elinks и lynx страна се отвара на англиски.
(Amaya многу долго се отвара и затоа не ја стартувам :)

=> претпоставувам дека нема врска со geolocation итн

Чудно, МК го нема во „Other languages:" на англиската верзија на
страната, иако имаме мк_Клингонски превод

--
http://www.spiki.be

I sell frozen yogurt which i call frogurt