[Ossm-members] Неколку важни работи за СподелиКино и предлог за идната недела

Misa Popovik popmisa at gmail.com
Fri Feb 1 15:54:22 UTC 2008

On Friday 01 February 2008, Biljana Kochoska wrote:

> прошируваат темите, а не да се задржуваме на ектстра гиковски топици
> кои се интересни само за малкумина. Поентата е да се прошири идејата и
> концептот на слободната култура и слободниот софтвер. Непознатото е
> правопропорционално со неинтересноста.

Проблем е во тоа што доколку не зборуваме за слободна култура, не можеме да ја
прошириме слободната култура. Оттука, граница на проширувањето на темите е
секогаш врската со тоа што значи слободна култура, кои се теми поврзани со
слободна култура, актуелни прашања од меѓународната дебата за слободна
култура...

Што се однесува до правопропорционалноста... на погрешна мејлинг листа го
напиша ова... ;-) Толку гикови и треки фанови има на оваа листа што
претпоставувам дека за нив непознатото е обратнопропорционално на
неинтересното. :-)