[Ossm-members] newsletter за активнсоти за слободен софтвер

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sat Feb 2 20:02:01 UTC 2008

2008/2/2 Новица Наков <novica at bagra.org>:

> идејата ми е да има писмо како кај фсфе.
Може.
> ако некој сака вест да пише да знае од кај да прочита и организациите со кои
> имаме формална соработка (масит) да можат да следат.

Макфакс имаат цел категорија за ова се вика колку оригинално ПР и објавуват
баш вакви работи таму.

Може.

Мене ми се допаѓа идејата , таман ќе можам да го преведувам на
англиски и да го праќам
на fsfe, пошто Јелиќ цело време сугерира дека не сме ги сизвестувале
fsfe доволно за настаните
што ги правиме.

А и не само за нив, на сајто таман ќе имаме содржина на англиски
повече од една реченица :)
--
Igor