[Ossm-members] Ubuntu тим за локализација

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Feb 5 21:07:18 UTC 2008

Зборев и со Јове за ова бидејќи он е моментално координатор на групата и
и двајцата се сложивме дека треба да се расчисти македонскиот тим на
Launchpad бидејќи никој од луѓето пријавени таму моментално не учествува
во локализацијата на Ubuntu (има и такви што никогаш не учествувале).

Си давам за право да ја пишам поракава, пошто сега имам време и сакам да
се расчисти ова што е можно побрзо, Јове може да ме дополни ама мислам
дека во принцип се сложивме дека треба да се преземе овој чекор.

Сите останати тимови на Launchpad се повеќе QA (Quality Assurance)
тимови кои што ја прегледуваат работата на тимовите за локализација на
GNOME/KDE/Xfce и ја увезуваат во Launchpad, или пак ги допреведуваат
низите специфични за Ubuntu.

Kudos за Андон (кој што работи на локализација на документацијата).
Останатите членови се неактивни во моментов, знам дека некои од нив
имаат придонесено, но како што реков, сакаме да формираме посериозен тим
кој што ќе се бави со тестирање и QA во кој што нема да има место за
оние што не работат ништо.

Еве ја листата од моментално неактивните членови:

fleka
fly_man
Igorce
ljupco3000
Proleter
vladoboss
Мартин Наумов
Миладин Миладиноски
Милош

За да не излезе дека сме ги отстраниле без да прашаме, еве прашувам, кој
од овие луѓе има време за сериозно да се вклучи во работата на тимот?

Ако не се јави никој за неколку дена сите членови ќе бидат отстранети од
тимот.

Ако имате било какви прашања слободно може да ми се обратите и на
пошта/џабер.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]