[Ossm-members] Дебата , околу материјалите кои се пуштаат на сподели кино!

novica at bagra.org novica at bagra.org
Thu Feb 21 20:14:14 UTC 2008

> Бидејќи на дискусијава не и беше местото таму, ги
> избришав коментарите

Браво!

> И уште ова:
> Кога ми допуштивте да се занимавам со организирање на
> СподелиКино, мислев дека ми дадовте слобода да го градам > концептот кој претходно го елаборирав тука, на листа.
> Сега се чудам што не е јасно и каде е
> проблемот, особено кога сподели Кино доживеа, најголема
> популарност досега?

Прво и основно, не е се во популарноста. Второ, не се
сеќавам каде во твојот елабориран концепт стои дека ќе се
пуштаат комерцијални филмови (цитирај ако има такво место
те молам). Трето и најважно СподелиКино во принцип треба
да промовира видео дела кои се слободна култура (за повеќе
види: http://freedomdefined.org/Definition). Ова, се
разбира, не значи дека нема да пуштиме и по некој пиратски
филм од време на време, ама постојано пуштање на такви
филмлови апсолутно нема смисла.

Последново е вака од повеќе причини. Првата е чисто
прагматична. Имено ако сакаме да го пријавиме СподелиКино
како некаков проект мораме да оправдаме дека на крајот на
краиштата „се е легално“. Лично не сум засегнат од ова, но
организацијата која ми се чини се уште стои зад настанат
е.

Втората причина е тоа што нема никаква поента СподелиКино
да прерасне во вечер во која секој ќе донесе двд од својот
омилен филм и ќе го пушта пред луѓе. На што ќе личи ако
само уште 3-4 луѓе од овде предложат нивните омилени
филмови да одат? Мислам еве само јас: сакам да ги пуштаме
Гленгери Глен Рос, Match Point, Lion King (првиот дел) и
The Usual Suspects. Сите клучни филмови на свој начин, а и
мошне интересни.

Патем, ова е последно нешто што го пишувам за прашањето за
СподелиКино.

Среќа пораките од листа не може да се бришат.

--
Новица