[Ossm-members] Google.com.mk

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Feb 28 18:26:33 UTC 2008

On Thursday 28 February 2008 17:59:03 Velko KOCEV wrote:
> Ја мислев да иде сето тоа преку словоден софтвер пошто гугал некако с
> по-слеободен софтвер ориентирани од сите гиганти, земете ја пикаса и сиот
> нивен софтвер кој е ГНУ

Велко, ти препорачувам да седнеш да прочиташ неколку работи:

- што е ГНУ? (на Вики: http://wiki.lugola.net/GNU_манифест)
- Што е Слободен софтвер? (http://wiki.lugola.net/Што_е_слободен_софтвер)
- Што е Пикаса и која лиценца ја користи?
(http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?answer=15188)
 -- Дали Пикаса е слободен софтвер?
(http://blog.fwnetwork.com/2006/09/07/freeware-vs-free-software/)
- Дали има разлика меѓу слободен софтвер и бесплатен софтвер?
- Дали има разлика меѓу Фривер и слободен софтвер?
- Што значи на македонски слободен? А што значи бесплатен?

Да. http://www.sketchup.com/

> и земете ги и Linux software repositories на
> гугл.

Што дека. Може и во Microsoft да се, тоа НЕМА НИКАКВА ВРСКА. Како и ти :)

> А инаку интересна е веста што им се одзема на анет домајнот па зашто
> некој да не го искористи. Кога може кабелтел бугарски гугл да има
> конфигурирано кога ќе утипкаш google.com да пребацуе на google.com.bg зашто
> да не постои македонски гугал подржан од ОССМ.

Добра идеја, може да почнеш да ја реализираш и ние да ти помогнеме. Сем ако со
ОССМ не мислиш на Ванчо Муратовски ... пошто тој уште помалку ќе е
заинтересиран :)

> Хиперкоректноста на
> дискусиите на групава сум ја забележал веќе многу пати и глеам дека нема
> абер во групава да се прозбори за нешто по субстанцијално освен за UNIX
> команди и глупи преводи

Ти си глуп пошто не ја сфаќаш важноста на локализацијата. Дали некогаш си
локализирал? Со тоа „глупи преводи“ го девалвираш трудот на многумина кои во
заедницата се многу повеќе од тебе и кои треба да ги почитуваш барем поради
тоа што нешто работеле пред тебе. Без разлика на возраста. Да нарекуваш нешто
„глупо“ и досадно, ми дава впечаток само дека ти си глуп и досаден.

> кои не значат ништо во оригинален англиски па камо
> ли на македонски.

А шо ти можда во Matrix-режим работиш?

Еве: режим - mode, моуд. Гледаш како се разбираме и тие термини значат нешто?

> Подобро да има македонски гугл сабдомејн него некоја
> невообичаен уникс базиран софтвер кој ќе го употребуваат луѓе кои не виделе
> во живот систем заснован на UNIX.

Слободен софтвер Македонија и нашата заедница не промовира и поддржува
исклучиво UNIX. Ги промовира и поддржува сите идеи кои се крепат на 4те
слободи кои се наведени во Општата јавна лиценца. А ако тоа Unix го користиш
само трендовски онака дека е во шема, ок. GNU/Linux како тренд е далеку покул
и повеќе женски паѓаат на GNU/Linux отколку на Гугл на Македонски.

Во врска со Киното, мислам дека и тука си во тешка заблуда. Ако барем еднаш
одеше на некој од собирите на 2С.мк ќе ја сфатеше поентата. Ако пак си читал
само на нет, тогаш пак се враќаме на тоа дека си глуп (глуп како
неинтелигентен) и дека не си сфатил што пишува, а е толку просто и
едноставно.

Мојот став во врска со Гугл: Нека се гонат и тие и нивната полиса за
приватност.

--
http://www.gemidjy.info || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, FSF (no.6023),