[Ossm-members] Fwd: drupal prasanje

Jordanka Petrushevska jocika at gmail.com
Thu Jan 10 22:06:58 UTC 2008

Најдов решение на форум,

I had this same exact problem. What I did was added this code line:

drupal_page_footer();
$GLOBALS['tempUser'] = $user;

to the very bottom of my installation's index.php file. Of course, I am no
brainiac, I found this solution from this thread:

http://drupal.org/node/6696

и функционира. Има и објаснување што точно значи овој код. Проблемот сепак
беше апгрејтот од php4 на php5.

Поздрав,
Јорданка