[Ossm-members] Apache mod_rewrite и mod_jk

Aleksandar Nikov anikov+12 at panton.com.mk
Fri Jan 11 10:48:24 UTC 2008

Дамјан Георгиевски wrote:

> едно решение е и да го избегнеш mod_jk (joke?) и да користиш mod_proxy ...
> 9 од 10 професионалци со кои сум разговарал го користат исклучиво mod_proxy
> без разлика кон што се врзуваат. Додатна предност е што цело време ќе работиш
> со HTTP протокол кој е разбирлив за секого и лесно се debug-ира.
>
> Не гледам некоја посебна причина да користиш mod_jk.

Jas sum za mod_jk od povekje prichini:

- mod_jk ima statichna konekcija, odnosno, apache  httpd se povrzuva
ednash so tomcat i posle ja drzhi taa konekcija otvorena. Kaj mod_proxy
od druga strana za sekoj request apache httpd povtorno se povrzuva so
tomcat.

- mod_jk komunicira vo binaren format (AJP1.3). Samiot protok na
podatoci e pomal i ne se pravi povtorno dekodiranje na HTTP i uri-to.

- Load balancing-ot na mod_jk e daleku podobro sreden, poddrzhuva
replikacija na cache i na sesii. (sticky session). Kaj mod_proxy
balancing-ot e reshen so toa shto edna sesija e vrzana za tochno odreden
server.

Od druga strana, mod_jk treba da se kompajlira i posebno da se odrzhuva,
taka da odlukata koj da se koristi zavisi od odnosot na perfofmansi /
odrzhuvanje potrebno za samiot sistem.

Pozdrav,
Anikov