[Ossm-members] Отворената средба за програмата на 2с.мк заврши..

Stojan Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Fri Jan 11 15:21:18 UTC 2008

> - Да се размислува околу темата околу која би се движела програмата на школата.
> - Да се направи план како материјалот да се пренесува и каков тип на
> предавачи се потребни.
> - Да се побараат луѓе од Охрид кои би се заинтересирале околу
> сместувањето и обезбедувањето со компјутери. - ова второто е особено
> важно - треба да се исконтактира со школи или невладини организации
> или секој кој ќе ви падне на памет а може да помогне.
> - Може да се побара поддршка од надлежни институции за завршувањето на
> школата некако да се сертифицира.

> [...]

Хмм... ова е добра идеја. Ова сепак е малку далечно во поглед на тоа што
во Охрид нема нешто што прима деца без некое силно обезбедување како
заштита од кршење маси, столици, кревети... За екскурзија, од училиште
знам дека не можеа да најдат сместување кое би примило деца, некое
асално сместување, па затоа бевме во едно тако-звано Хотел во кое
креветите паѓаа, завесите се „ронеа“, ветер фураше од вратите на
тарасите, а на првиот спрат шетаа бубашваби. За да се избегне оваа
мешаница, ако воопшто настане, (можеби ќе успеете да најдете, ако веќе
се реализира.), можеби ќе биде подобро да се направи како летниот камп
во Нова.

Јас еднашка идев, беше околу EUR 250 и беше ептен закон! Траеше 30 дена,
почнувајќи од 11 Јуни до како ќе му дојде таму.

Се почнуваше секој работен ден од 9 до 15 часот... беше нешто како
продолжение на училиште, ама wayyyy поинтересно.

Програмата беше:
      * 4 часа (по 45 мин.) Англиски
      * Ручек/Појадок?
      * 4 часа други работи, јас имав: информатика, спорт, ликовно и
        музичко

На крај има завршна „приредба“ со тоа што децата успеале да направат.
Тие најдобирите од сите класови добиваа дипломи и сл. мали наградчиња.
На крај имаше торта и сокче за сите... баш беше интересно.

Не беше нешто ептен строго, без домашни и тн. Опуштено, на час можеш да
си спиеш, никој ништо не смее да ти рече зашо сепак ти си плаќал. И
така... Се збореше само Англиски, сепак целта на кампот е да се
научи/доучи Англиски.

Па може и нешто вакво, како замена за некој класичен камп. Знам тогаш
имаше доста заинтересираност. :)

Хмм... сега ми светна во глава дека може да се направи нешто вакво во
Мите Богоевски, тоа одмаралиштето во Претор. Таму е убаво и средено, баш
за деца, само ќе треба компјутери. :)

Поздрав
--
Stojan Dimitrovski