[Ossm-members] Отворената средба за програмата на 2с.мк заврши..

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Fri Jan 11 20:48:44 UTC 2008

Ајде мал, критичен, коментар:

> Размислувањата се движеа околу анимирање на помладата претежно средношколска
> публика, можебе пренесување на концептите на заедница на корисници на
> слободен софтвер,

Проблемот во овој момент е студенската компонента на заедницата, па
така мислам дека приоритет на организацијата треба да биде анимирање
на студентите, кои неможат да се јават и остават индекс за да може
„Сподели знаење" да почне оваа (а и минатата) година.

Да, јасно ми е дека треба да се грижиме за младите, но оние
средношколци кои се приближиле до заедницата имаат поголемо учество
отколку студентите од заедницата, што пак ме доведува до истиот
заклучок - треба да поработиме со студентите повеќе. Има време за
средношколците, мислам дека студентите треба да се поприоритетни.

> Се дискутираше за изработка на налепници и малку герила маркетинг на

Ок. Супер. Има некој идеја како би го финансирале ова?

> СЗ/СК, поместување во среда на СК, и

Зошто е барањето? Засега сум -1.

> воведување на чланарина за членовите на 2с.мк за да може да се
> финансираат тековните активности.

+1

поздрав

--