[Ossm-members] измени во кривичен законик

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sat Jan 19 14:05:02 UTC 2008

> Ме интересира дали измените се однесуваат и на член 251 и 251а?
> Ако ја има онлајн поставено верзијата би сакал линк, или пак на приватната
> ми пошта :)

google search со site:izdanija.slvesnik.com.mk
не знам која им е поентава на slvesnik да бараат регистрирање за *бесплатен*
пристап до весниците...

уфф ... ќе се регистирам и ќе почнам да правам mirror жими се.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа