[Ossm-members] За Сподели Знаење 2.10

Stojan Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Tue Jan 22 12:43:25 UTC 2008

Здраво,

Знам дека малце каснам со предлогот, штом веќе е напишано на блог. Но,
имам доста интересен предлог поврзан со IP темата која ќе се пушта.
Всушност еден исечок од последната епизода на Hak.5.

Се работи за крекнување на WPA(2) (PSK) Access Point користејќи
BackTrack (GNU/Linux дистрибуција, главно наменета за безбедност на
мрежи). Тука дечките покажуваат како може да се кракне дадениот AP
(нивен) со користење главно на Kismet и Aircrack-NG, сите вклучени во
BackTrack. Не е покажано ништо нелегално на снимката, проследено со
малку шега околу легалноста на „делото“.

Времетраење: ~ 8/9 мин.

Јас ја имам симнато епизодата на XviD, ако треба ќе ја симнам во друг
формат (нема Ogg Theora). Само кажете на каков медиум да ја донесам
(„медиум“ вклучува и лаптоп, а не USB стапче(немам, ми се расипа)).

Линк: http://hak5.org/
Kismet: http://kismetwireless.net/
Aircrack-NG: http://aircrack-ng.org/
BackTrack: http://www.remote-exploit.org/backtrack.html