[Ossm-members] И во линукс можело..

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Sun Jul 6 10:31:54 UTC 2008

Arangel Angov wrote:
> На нед, 2008-07-06 во 11:25 +0200, Aleksandar Josifoski напиша:

> Слична апликација што го прави истово е Istanbul (исто така GTK
> апликација), но не сум баш сигурен за делот со фокусирањето. Во секој
> случај интересно за прилози за на телевизија.
>

> Слободен софтвер се вика на македонски. ;)

За споредба на квалитетот на оригиналното видео
http://josifoski.org/test/test3.ogg
На оној кој ќе направи најдобра конверзија во .flv и кога ќе се види на
youtube да даде најдобар квалитет, и го сподели искуството со нас ...
Ќе му пратам по moneybookers 2 evra. Можеби личи малку, но, моето
моментално салдо е -4000евра (што значи кога би стоел многу подобро
финансиски би биле 200 евра!).
Не сакав да се жалам со ова, поента ми е дека тоа знаење вреди за
најдобриот 200евра!
Нека се смета ова како конкурс
Секако не мислев на конкретното видео тест3, туку на било кое видео.