[Ossm-members] И во линукс можело..

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Sun Jul 6 11:05:25 UTC 2008

Вака требаше однапред да кажам. (подобрена варијанта, се извинувам за претходната)

Конкурс:

Кој ќе направи најдобра конверзија соодветна test3.ogg да го претвори во соодветен формат кој ќе прикаже најдобар квалитет на youtube, ќе добие 200 евра, кои организаторот на конкурсот, т.е. јас, ќе му ги должам, и се обврзувам да ги исплатам кога ќе стојам подобро финансиски, попрецизно кога моето салдо ќе биде доволно големо да не ми е терет, да не биде апстрактно, прецизирам >+10.000евра.

Рок: 2 недели од денот на објавување на конкурсот 6-јули-2008, значи до 19-јули-2008 20часот!

Решенијата може да се приложат со соодветни линкови од youtube до маилинг листата на слободен софтвер Македонија

Се надевам дека не ме сфаќате несериозно бидејќи стварно ова што го пишувам и го мислам, вложувам свои идни пари па кој ми поверува, ми поверува

Александар