[Ossm-members] Sunbird 0.9 rc1

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sun Jul 20 18:16:38 UTC 2008

За 8 дена, т.е. на 28 јули се очекува да излезе rc1 од Mozilla Sunbird 0.9
(sunbird aka lightning aka calendar).

Претоходните верзии ги имаше локализирано Иван Стоев.. ама некако му се изгуби
трагот .. па така останува отворена работата.

Доколку некој би сакал да го среди ова во следнава недела нека се пријави.
Досега сработеното може да се симне од mercurial складот:
hg clone http://this.ismycyb.org/code/mozilla-l10n-mk/
понатаму фајловите се во calendar/  поправките може да ми ги праќата мене по
mail (имаше hg команда за тоа нели).

Sunbird 0.9 сеуште е базиран на кодот од Firefox 2.0 (MOZILLA_1.8_BRANCH)
така да треба да се преведува врз база на тој код... но ако некој се пријави
ќе се договориме за деталите околу преведувањето.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа