[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Jul 22 14:12:08 UTC 2008

На вто, 2008-07-22 во 15:57 +0200, Vlado Peshov напиша:

> Тендерот е добиен од страна на Генреп. Сето ова е официјално од пред
> два дена(два работни дена) и веќе се почна активно со работа. Јас сум
> одговорен за водењето на овој проект, односно за локализацијата на
> сите апликации, без OpenOffice, Mozilla, GoogleEarth на Македонски и
> на Албански јазик.

А што е со парите за OpenOffice и Mozilla апликациите?

> Самите преводи се од заедницата за заедницата, односно по завршувањето
> на работата со преводите тие ќе бидат дадени на заедницата за
> понатамошен развој и одржување. За било какви конструктивни сугестии,
> идеи, забелешки слободно може да ме контактирате.

Зашто мислиш дека заедницата ќе ги прифати овие преводи кои ќе бидат
работени без директна инволвираност на заедницата и со користење на
којзнае каква терминологија без да се запазат правилата кои што постојат
во постоечките тимови за локализација?

Изгледа после сè излезе дека самиот тендер сепак е *НАМЕСТЕН* и
насочен против интересите на заедницата, така да од тука не ни гледам
како би можеле конструктивно да разговараме за било што понатаму.

Јас можам да ти гарантирам дека ништо нема да влезе во GNOME SVN доколку
не е работено во соработка со тимот за локализација на GNOME и Слободен
софтвер Македонија.

Толку од мене.

--
Арангел