[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Tue Jul 22 15:46:24 UTC 2008

2008/7/22 Vlado Peshov <vlatkop at gmail.com>:

> Тендерот е добиен од страна на Генреп. Сето ова е официјално од пред два
> дена(два работни дена) и веќе се почна активно со работа.

Како тоа официјално од пред два дена јас знам дека вие сте го добиле
тендерот од пред 2 недели :) како може пред два дена.
Живи комедии :)

> Самите
> преводи се од заедницата за заедницата, односно по завршувањето на работата
> со преводите тие ќе бидат дадени на заедницата за понатамошен развој и
> одржување.

Доколку некој од локализаторите прифати од вас преводи ќе биде нешто
од најглупавите работи што може некој да го направи (иако не верувам
дека ова ќе се случи).
Ние си имаме одредена терминологија на која е работено со години и
после некој ќе ми дава превод да го гледам/прегледувам/одржувам
понатаму. Уште поголеми комедии.
Работата е наместена нема бегање од тоа. Помеѓу другото никаде нема
официјално известување за тендерот значи НИКАДЕ.

Google Earth и да сакаш не можеш да го преведуваш.

Апелирам и до Владо, бидејќи Gimp е земен никако да не прима преводи
од дечките кои го добиле тендерот.
Исто апелирам и до Боби никако да не прифаќа преводи за KDEEdu.
Уфо супер кажа, ништо да не закачува на Gnome исто да биде и за Gimp,
KDEedu и сите други апликации за кои веќе има координатори, ништо да
не биде достапно мејнстрим па да видеме како школите ќе имаат
македонски апликации (нека прават посебно дистро).
Добро би било еден бојкот на целиот овој проект од страна на сите
локализатори. Бидејки очигледно е дека тоа што беше кажано таму во PEP
никој го нема земено во обзир, некој работил на проекти со години и
сега некои вонземјанци ќе работат на истите а претходно тие што
локализирале треба да даваат идеи, забелешки, предлози а никаква
заслуга. Епа треба некоја чавка да дојде и добро да ми ја исчука
главата пред да направам една таква идиотска глупост. БЕЗ ЗАЕДНИЦАТА
ПРОЕКТОТ ВИ Е ОСУДЕН НА ПРОПАСТ.

Поздрав, Зоки.