[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Wed Jul 23 16:02:56 UTC 2008

Новица Наков wrote:
> со среќа на сите.

153 Јован-21

Да си го пробам авторитетот.
(тврдам дека некоја странска служба ме шпијунира, не контактира со мене,
но има индикации дека поштува што пишувам/кажувам)

- Сакам да се раскине договорот што е постигнат за локализација со
фирмата генреп

Арангел сакам да биде поставен за главен во локализација на било која
програма за гноме, и целото финансирање да оди преку него.

во школите е инсталиран едубунту, нема потреба од расплинување на кде
веднаш.